Serdecznie zapraszamy, uczniów Zespół Szkół im. K.C. Mrongowiusza w Olsztynku, kształcących się na kierunku technik hotelarstwa, technik technologii żywności oraz technik żywienia i usług gastronomicznych zainteresowanych podnoszeniem kompetencji i umiejętności zawodowych do udziału w projekcie pt. „Zamkowe kursy zawodowe – edycja 2″ RPWM.02.04.01-28-0061/18.
Projekt zakłada realizację następujących form wsparcia:
1. Diagnoza 2. Kurs Specjalistyczny, branżowy język obcy (j. angielski) 3. Kurs ECDL 4. Szkolenie pt. Zarządzanie czasem 5. Kurs Carwingu 6. Kurs Prawo jazdy kat. B 7. Szkolenie z analizy żywności 8. Szkolenie Autoprezentacja 9. Szkolenie Trening asertywności 10. Kurs Barmana 11. Kurs Barista 12. Staż zawodowy
Dokumenty rekrutacyjne do pobrania:
Regulamin uczestnictwa
zał.1. Zgłoszenie udziału do projektu
zał.2. Formularz rekrutacyjny
zał.3. Deklaracja uczestnictwa w projekcie
zał.4. Oświadczenie uczestnika
zał.5. Oświadczenie i wyrażeniu zgody na bezpłatne wykorzystanie wizerunku
Krótki opis projektu
Celem projektu jest podniesienie wiedzy i umiejętności pracowniczych 24 uczniów/nic Zespołu Szkół im. K.C. Mrongowiusza w Olsztynku poprzez realizowane w ramach projektu wsparcie w postaci szkoleń, kursów i staży zawodowych w okresie wrzesień 2019-wrzesień 2020.
Realizacja projektu ma przełożyć się na wzrost zatrudnialności uczestników projektu poprzez nabycie oraz potwierdzenie kwalifikacji i umiejętności praktycznych i zastosowanie ich w praktyce u Pracodawcy. Działania pozwalają na zwiększenie zatrudnialności uczniów szkoły prowadzącej kształcenie zawodowe, w szczególności poprzez poprawę jakości kształcenia zawodowego. Projekt przyczynia się do wzmocnienia powiązania systemu kształcenia i szkolenia zawodowego z rynkiem pracy oraz wzrostu jakości systemu szkoleń służącego zwiększeniu zdolności do zatrudnienia uczniów placówek kształcenia zawodowego. Projekt realizuje założenia MODEL 1. a) zdiagnozowanie ucznia/słuchacza pod kątem uzupełnienia jego umiejętności, kompetencji i uzyskiwania kwalifikacji zawodowych oraz kompetencji miękkich ułatwiających wejście na rynek pracy/kontynuację nauki w celu skierowania go na staż zawodowy oraz kursy/szkolenia, z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów i słuchaczy objętych wsparciem b) realizacja staży zawodowych dla uczniów/słuchaczy w rzeczywistych warunkach pracy. Model został dodatkowo rozszerzony o wsparcie w postaci wyposażenie uczniów w dodatkowe umiejętności, kompetencje i kwalifikacje zawodowe oraz w miękkie kompetencje pracownicze, które zostaną uzyskane w trakcie kursów/szkoleń powiązanych z profilem kształcenia, wybranych przy udziale pracodawców i poprzedzonych diagnozą ucznia.